FARDURI RECICLATE

30 Sep

image

Din când în când îmi sortez fardurile și produsele cosmetice. Azi mi-am sortat fardurile si am aruncat niște creioane prea consumate, rujuri expirate pe care nu le foloseam de mult și altele. 

Era să arunc o mini paletă de farduri pentru ochi, când mi-a venit în minte că
am două creioane cremoase pentru ochi care au mina ruptă și de ceva vreme mă chinui cu ele așa pentru că îmi plac mult si nu se mai găsesc. E vorba despre creioane de la Kiko, o ediție specială de acum vreo doi ani, se numesc: „Creamy Touch” eyeshadow duo.

Fiind cremoase m-am gândit să încerc să le pun în locul fardurilor. Am scos afară conținutul vechi, am spălat paleta cu săpun și cu o periuță, am dezinfectat totul cu alcool și am uscat bine contenitorul.
Igiena este mereu foarte importantă!
Am pus minele de creion și am apăsat cu degetul până au luat forma contenitorului, apoi am curățat cu șervețele curate, cu bețișoare de urechi et voilà! 

image

Voi folosi vechile creioane cu o pensulă subțire de eyeliner, ținând cont de faptul că fiind creioane din naștere,  se vor usca mult mai repede, imediat aplicate decât un fard.
Important!  Eu știu că produsul meu mai are un an de valabilitate,  un detaliu foarte important când se reciclează cosmeticele.

Nu am mania reciclării, îmi plac lucrurile noi dar cu această ocazie mi-am readus la viață creioanele preferate!

Mult succes și vouă în caz că decideți să reciclați cosmetice!

Lasă un comentariu:

