COSMETICE ONLINE: FRÄULEIN 3°8

13 Iun

 

 

 

PALETA SI PENSULE FRAULEIN

FRÄULEIN 3°8 este o marca germana, produce cosmetice, de la make-up la nail art, instrumente si accesorii de frumusete pentru uz profesional sau amatorial. 3°8  vine de la ziua femeii, 8 martie, iar FRÄULEIN inseamna „domnisoara”. 

M-am gandit sa scriu un articol despre aceasta marca, FRÄULEIN 3°8. Nu stiu cat este de cunoscuta in Romania. Eu am cumparat de la ei, online si nu mi-a parut rau.  Site-ul lor este www.fraulein38.com, gasitit multe lucruri interesante.

Au produse profesionale de make-up si nail art la preturi foarte bune. Calitativ vorbind eu sunt multumita de toate produsele pe care le-am luat.

Initial am vrut doar niste pensule dar pana la urma am incarcat „cosul de cumparaturi” (virtual), cu:

O paleta cu 120 de culori,

Un set de 31 pensule de toate felurile ca si in imagine,

O pudra.

DSC09933

 

Acum mai mult de un an am dat de acest site si bineinteles, cum se face in general, am cautat recenzii despre aceaste produse. Toate comentariile  erau pozitive, asa ca m-am bagat si eu in joc. Pachetul pe care l-am ales avea paleta de culori si setul e pensule la 30 euro si pudra in jur de 5 euro.  Si pentru ca eram proaspat inscrisape site, aveam o reducere de 5 euro. Practic am luat pudra gratis. Totul bine si frumos, am platit prin PayPal (pentru ca am reusit sa blochez carta de credit… 🙂 .

Aici, au inceput prolemele. Pachetul a intarziat putin, vreo trei zile. Pot parea putin trei zile de intarziere dar cand deja ai platit produsul… e deranjant. In sfarsit mi-a ajuns pachetul, l-am gasit pe jos in fata portii. Nu mi se pare corect ca un produs deja platit sa fie lasat la indemana oricui dar asta deja e vina curierului nu al celor de la Fraulein3°8… cred.  Problema cea mai mare a fost cand mi-am vazut fardurile crapate, chiar si coltul carcasei. Asta m-a durut mult mai ales ca acele putine culori crapate imi placeau cel mai mult. Paleta avea un aspect urat cu culorile amestecate si mi-a luat ceva timp sa o curat. Cu demachiant nu a functionat, dupa mai multe tentative am reusit sa curat bordurile paletei cu alcool.

Uitati aici, cum arata, produsele mele dupa un an. Din pacate nu am facut poze cand am primit pachetul pentru ca inca nu aveam acest blog si nu m-am gandit ca-mi vor fi utile.

DSC09921

DSC09922

 

 

DSC09927

 

In continuare folosesc aceste produse si ma bucur ca au termen de valabilitate de 3 ani (fardurile si pudra), iar pensulele isi fac meseria bine. Le spal des si inca rezista desi trebuie sa spun ca pensulele pentru pudra si blush, la fiecare spalare pierd par. Firele sunt artificiale.

V-am povestit despre experienta mea online.

Lasati un comentariu si scrieti-mi si voi despre cumparaturile voastre online. 

Va pup!

Lasă un comentariu:

