DEMACHIANT – AVON EXTRA LASTING

28 Apr

struccante-per-occhi-idratante-extra-lasting-di-avon

Preferatele mele sunt demachiantele bifazice si nu puteam sa nu-l incerc si pe cel de la Avon. Se prezinta ca un super demachiant asa ca l-am luat si l-am incercat.

N-am fost prea entuziasmata oricum luand in considerare ca produsele Avon nu-s printre peferatele mele mai ales la capitolul ingrijirea tenului.

Ca demachiant este divers de celalalte demachiante bifazice pentru ca lichidul care in general este un ulei la acesta se transforma intr-o spuma. Nu este prea uleios. Aplicat pe ochi (cu un disc de vata) parca era cald. Machiajul l-a eliminat rapid dar nu este deloc delicat cu pielea, abia am dat de doua ori peste piele si deja ma irita, ma ustura.

Nu mi se pare un produs eficient din moment ce imi lasa pielea iritata. In mod normal cand ma demachiez folosesc si un betigas de vata pentru a elimina si ultimele urme de machiaj de la baza genelor si in general din jurul ochilor.  De data aceasta am renuntat la acest gest pentru ca deja imi simteam pielea foarte stresata.

Lasa-ti un comentariu daca l-ati incercat, poate voua v-a placut si va simtit bine cu acest produs.

Lasă un comentariu:

