BEAUTYCASE TRAVEL SIZE

27 Mar

DSC09406

Travel size adica mai mic, mai restrans, mai putine produse. Plec pentru doua zile in Cote D’Azur si ca orice femeie am tendinta sa-mi duc de toate din care daca folosesc jumate e mult. 

Mi-am impus ca pentru cele doua zile adica doua machiaje sa-mi duc strict necesarul.

Pentru aceste ocazii sunt perfecte pliculetele de fond de ten, BBcream sau mostrele de parfumuri primite in parfumerii pentru ca economisesc o gramada de spatiu. De asemenea fardurile stick sau creioanele colorate, cele moi pentru un efect smokey sau pur si simplu pentru ca arata mai bine. Un blush in crema ca sa poate fi aplicat cu degetele (ca sa evit sa duc si pensula) si servetelele demachiante pentru ca sunt practice si usor de folosit dar eu le urasc. Prefer discurile de vata moi si un demachiant bifazic pentru o curatare mai delicata si profunda.

Ca tonic, in calatorii, folosesc pretioasa apa rece (tonifica tenul poate si mai bine decat o lotiune tonica).

Trusa mea contine: 

Inevitabilul Mascara: Le volume de Chanel.

Cateva rujuri de la KIKO si Chanel (le voi alege in functie de stare si daca e zi sau seara).

Fard stick duo de la KIKO.

Creion pentru sprancene Essence.

Clestisor pentru ondularea genelor.

Corector lichid KIKO.

Oil control paper Essence (Sun Club) pentru excesul de sebum din zona T (foite matificante).

Blush crema de la KIKO.

Pudra transparenta Fraulein 3°8  (cumparat online de pe http://www.fraulein38.com).

Balsam de buze cu spf 15.

Pliculete BBCream Dior si fond de ten YSL.

O mini paleta de culori (de la Sephir, habar nu am ce marca e dar culorile imi plac).

Eyeliner gel Essence si o pensula unghiulara Avon (pentru ca prefer acest eyeliner si nu cele cu pensulita lor).

Fond de ten.  Am folosit un tub primit in parfumerie pe care l-am golit si l-am umplut cu fondul meu de ten lichid, anumite ambalaje merita reciclate dupa parerea mea, sunt practice.

Mostre de parfumuri dintre care si parfumul meu Coco Noir ( in calatorii nu-mi place sa duc parfumurile sau produsele preferate, mi-e putin teama sa nu le pierd sau sa nu mi le fure, stiu, sunt putin paranoica:) .

Cam la asta se rezuma „beautycase”-ul meu, iar in ceea ce priveste sampon, balsam, etc.,  e totul mini ca si trusa de machiaj.  

 Sper sa va fie de folos acest articol pentru ocaziile in care va veti pregati trusa de machiaj si veti fi in dilema ce sa luati. 

Tuturor un week-end minunat si Paste fericit pentru cei ce sarbatoresc aceasta duminica!  

Monte_Carlo_Monaco

Lasă un comentariu:

