GOMAJ DULCE GOMAJ

5 Mar

Acest articol este simplu si scurt la fel ca si gomajul despre care vreau sa va vorbesc. Va propun o reteta deloc noua dar foarte eficienta.

Amestecati zahar cu miere si ulei de masline intr-un recipient apoi masati cu aceasta compozitie tot corpul, de la buze pana la calcaie.

Nu am masurat ingredientele, am pus dupa ochi, dar ca sa aveti o idee, am folosit cam:

  • 4 linguri de zahar
  • 3 linguri de miere
  • 2 linguri de ulei de masline

Acest gomaj dureaza cam 10 minute cu tot cu prepararea amestecului. Simplu si placut. La sfarsit se face dusul sau baia dupa obicei si nu uitati sa va hidratati pielea cu o crema sau un ulei hidratant. Eu am folosit Johnson’s Baby pe pielea umeda.

Acest gomaj iti lasa pielea fina si curata si o senzatie ca dupa un tratament SPA.

Noapte buna!

gomaj cu zahar, miere si ulei de masline

 

Lasă un comentariu:

