DEMACHIEREA SI DEMACHIANTELE

4 Feb

Stim ca unul din gesturile indispensabile in ingrijirea tenului este demachierea. Chiar si atunci cand nu ne machiem regula este ca inainte de culcare (inainte de dus, mai exact) trebuie sa ne demachiem ca sa curatam tenul de impuritatile, praful si transpiratia adunata peste zi.

Această prezentare necesită JavaScript.

Sunt multe de spus despre demachiante si demachiere.  Dar vreau sa vorbesc despre demachiantele pe care le-am incercat pana acum.  

De-a lungul timpului am incercat cateva.  Primul demachiant pe care l-am „cunoscut” a fost cel de la Doina. Aveam vreo 5 ani nu prea intelegeam la ce-l folosea mama daca nu se machia mai niciodata. Cu timpul am inteles. demachiant Doina Clasic

Dar sunt multe feluri de produse de curatare, lapte demachiant, ulei demachiant, demachiant bifazic, apa demachianta, sapunuri demachiante, etc.

Preferatele mele sunt cele bifazice. Curata bine rimelurile rezistente la apa si tusurile pentru ochi. Cred ca sunt cele mai eficiente pentru a indeparta cosmeticele waterproof. Din marcile pe care le-am incercat cele mai bune bifazice sunt cele de la L’Oreal si Maybelline. Ca pret sunt ok. Nu-s cele mai ieftine si nici cele mai scumpe.

Nu-i vad sensul sa cheltui o gramada de bani pe un demachiant scump cand cele mai sus amintite sunt la fel de bune, doar daca nu ai un ten problematic si ai nevoie de produse specifice, in acest caz as opta pentru demachiantele Vichy sau alte produse farmaceutice. Am incercat si un demachiant de la Chanel, absolut satisfacator dar sincer cred ca pretul este mai mult pentru marca decat pentru produs.

Ultima data cand am cumparat un demachiant, acum vreo 2 saptamani, m-am apropiat de produsele de ingrijire Essence. As fi vrut sa incerc bifazicul lor, cand vanzatoarea m-a intrebat daca l-am mai folosit uitandu-se la mine putin ingrijorata. Apoi mi-a zis ca ea l-a incercat si nu i-a placut. A fost nevoita sa-si frece ochii sensibili destul de mult ca sa indeparteze machiajul. In cazul acesta am reuntat la idea de a-l incerca, chiar daca nu costa deloc mult si am optat pentru cel de la Maybelline pe care-l cunosc deja.  Desi make-up-urile Essence imi plac, cred ca n-am sa incerc demachiantele lor.

demachiante

Un demachiant pe care l-a incercat dar nu-mi place este uleiul demachint de la KIKO. Nu mi se pare eficient, nu e pentru ochi desi scrie pe el ca indeparteaza machiajul waterproof. Il folosesc pentru zilele cand ma dau doar cu putin blush si creion pentru sprancene (fara de care nu ies din casa).

Laptele demachiant, de asemenea, il folosesc doar pentru ten. Pentru ochi prefer mereu cel bifazic.

Dintre cele bifazice am incercat unul de la Sephora care nu mi-a placut. Cel de la L’Oreal e super bun, Maybelline (Demasq Cils) este foarte bun si el. demachiant sephoraIar ultimul pe care l-am incercat si care costa ceva mai mult este cel de la Yves Rocher bun si acesta.

Sapunurile demachiante dupa parerea mea sunt groaznice, am incercat doar un fel, unul natural cumparat la un targ, de la o taraba cu uleiuri esentiale, sapunuri, etc. Mirosea foarte frumos dar mi-a facut pielea hartie !!! N-am incercat un alt sapun demachiant.

Servetelele sunt practice dar le folosesc numai in calatorii si in cazuri de urgenta. Am mereu servetele  demachiante cu mine pentru ca nu se stie niciodata…nivea servetele demachiante

Cat despre demachiantele „home made” pot sa spun ca sunt  multumita de bifazicul compus de mine, din infuzie de musetel, ulei de masline si o picatura de ulei esential de lavanda. L-am facut, l-am folosit si mi-a placut.

Daca vreti sa-l incercati, luati o mana de musetel si faceti o infuzie, puteti lasa musetelul vreo 15 minute in apa fierbinte. Lasati sa se raceasca bine. Nu trebuie sa fie cald sau caldut pentru ca altereaza proprietatile uleiului si va rezulta un demachiant tulbure.

Intr-o sticluta curata varsati 60 ml infuzie de musetel, 40 ml ulei de masline (jojoba sau migdale) si o picatura de ulei esential de lavanda care pe langa pafumul puternic si placut pe care il are, este atat antiseptic, astringent si antibacteric. In casul tenului sensibil sau uscat se poate inlocui uleiul esential de lavanda cu cel de trandafiri.

Agitati inainte de fiecare utilizare.

Sugestii de folosire: agitati, varsati putin demachiant pe un disc, lipiti de ochi si tineti asa cateva secunde ca sa inmoaie putin make-up-ul apoi incepeti sa stergeti delicat ochii de-a lungul genelor dar si pe tot tenul.

La sfarsitul operatiei luati un betigas de vata, imbibati in demachiantul agitat din nou si treceti la baza genelor pentru a sterge ultimele reziduuri de machiaj.

Clatiti cu apa sau stergeti cu o lotiune tonica apoi hidratati. Noapte buna!

demachierea

Lasă un comentariu:

